REKLAMA
Znaleziono 5201 wyników
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
[śląskie] Powstaje ogromne centrum handlowe przy autostradzie w Gliwicachartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Powstaje ogromne centrum handlowe przy autostradzie w Gliwicach
Przy autostradowym węźle Gliwice - Sośnica powstaje handlowy gigant - Europa Centralna. Jak zapowiad...
[Polska] Skanska dołączyła do Polskiego Związku Firm Deweloperskichartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Skanska dołączyła do Polskiego Związku Firm Deweloperskich
Skanska Residential Development Poland, spółka realizująca wysokiej jakości projekty mieszkaniowe w...
[Warszawa] Kolejna firma wprowadzi się do Astrum Business Parkartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Kolejna firma wprowadzi się do Astrum Business Park
Firma Lionbridge Poland, specjalizująca się w tłumaczeniach, marketingu online, globalnym zarządzani...
[Kraków] Skanska rozpoczyna swoją pierwszą inwestycję biurową w Krakowieartykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] Skanska rozpoczyna swoją pierwszą inwestycję biurową w Krakowie
Skanska Property Poland, deweloper zielonych budynków biurowych, otrzymał właśnie pozwolenie na budo...
[Poznań] Skanska wmurowała kamień węgielny pod zielony biurowiec Malta House w Poznaniuartykuł
Pokaż artykuł
[Poznań] Skanska wmurowała kamień węgielny pod zielony biurowiec Malta House w Poznaniu
21 czerwca br. odbyła się uroczystość wmurowania kamienia węgielnego pod Malta House, pierwszy budyn...
[Kraków] Kompleks biurowy Quattro Business Park w Krakowie sprzedanyartykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] Kompleks biurowy Quattro Business Park w Krakowie sprzedany
Zakup kompleksu biurowego Quattro Business Park w Krakowie za 139 mln euro jest rekordową transakcją...
[Warszawa] Producent automatyki przemysłowej na dłużej w Ideal Distribution Center w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Producent automatyki przemysłowej na dłużej w Ideal Distribution Center w Warszawie
Firma Advantech Poland przedłużyła umowę najmu 2400 mkw. w Ideal Distribution Center w Warszawie. Na...
Danfoss rozpoczął rozbudowę fabryki pod Warszawą. Przybędzie wiele nowych miejsc pracyartykuł
Pokaż artykuł
Danfoss rozpoczął rozbudowę fabryki pod Warszawą. Przybędzie wiele nowych miejsc pracy
Mimo pandemii, Danfoss Poland rozwija się i rozbudowuje swoją fabrykę w Grodzisku Mazowieckim pod Wa...
[Wrocław] Centrum seniora Angel Care zostało sprzedaneartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Centrum seniora Angel Care zostało sprzedane
Angel Care we Wrocławiu, pierwsze w Polsce kompleksowe centrum seniora, dołączyło właśnie do sieci d...
Savills podsumowuje III kwartał na warszawskim rynku biurowym [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Savills podsumowuje III kwartał na warszawskim rynku biurowym [RAPORT]
Zgodnie z najnowszym raportem Savills Warsaw Office Market za trzeci kwartał 2024 roku, Warszawa cechuje się stabilnymi czynszami, dynamicznie rosnącym zainteresowaniem ze strony najemców elastycznymi powierzchniami biurowymi (biura flex) oraz wzrostem inwestycji w ekologiczne budownictwo. Stolica umacnia swoją pozycję w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, a pozytywne trendy, które dominują, stanowią solidną podstawę dla dalszego rozwoju sektora. Przedstawiamy pięć kluczowych aspektów tego rynku, które pokazują jego potencjał i perspektywy na przyszłość.
Pod Łodzią powstaje podziemny, kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny, kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać w styczniu 2025 na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać w styczniu 2025 na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na koniec 2024 r. na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na koniec 2024 r. na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
REKLAMA